tisdag, mars 10, 2009

Nejdå, jag är INTE stressad...





Som vanligt ser man saker som man inte är medveten om när man ser spektaklet på film.
Två saker är i alla fall något jag verkligen måste jobba med.
1. Han hamnar ofta för långt fram.
2. Han lyfter frambenen när jag ska belöna.
Kanske ska jag våga ställa lite högre krav?
Fotkommandot innan jag vänder och går ut i hallen var ju lite onödigt. Bortse gärna från det.
Jag tror inte riktigt jag har befäst positionen än, för han är fortfarande väldigt osäker på vart han ska sitta. Men vi får jobba vidare och jag får verkligen försöka bli bättre på att belöna det jag vill ha, och försöka skippa att tänka att "det var nära nog".

Mycket finns att skriva. Men jag fortsätter öva så får vi se hur det fortskrider. Mer filmsnuttar utlovas.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å, du skriver så roligt och jag skrattar alltid när jag läser din blogg så SLUTA INTE SKRIVA! Jag kollar varje dag, bara så du vet! PS, OM du vill ändra arbetsval så byt till journalist! Duktig fotograf är du ju också!
/Mona

Anonym sa...

....och dessutom fixade jag just hur man skriver en kommentar! YES!

Cecilia sa...

Haha, nu är du allt lite för snäll mot mig ^^ Du får inte mata på mitt ego!
Men nu hann jag visst uppdatera en gång till idag, hoppas du inte missar min fina lilla video som jag har lagt upp. "Tagning 24" heter den egentligen...

Sofia sa...

Åh, blir lite sugen själv på att lägga upp en film. Jag tränar ju nere i cykelförrådet för tillfället. Har fått hem min superduperryggsäck som jag ska sätta Aaron i när vi går ut i skogen. Är väldigt glad för att Frodo mår bra, man blir ju så nojjig så lätt. Helt otroligt hur hela dagarna kan kretsa kring feces. Appropå det så tror jag att fläcken på mina jeans inte alls är kaffe utan faktistk Aarons bajs...hehe vad trevligt det är att vara mamma. Spänning i vardagen vill jag lova.

Anonym sa...

Hej Cissi.
Vilken fin vänstersväng i fotgåendet, han håller sig ju fint vid din sida - och i ganska lågt tempo. Det blir till och med ännu bättre när du går lite fortare :)
Kram Fatima