torsdag, februari 10, 2011

Sune och Goliats relation

Idag bjuder jag på en bildserie. Jag tycker den speglar Goliat och Sunes relation ganska bra. Relationen går i stora drag ut på att Sune tycker att Goliat är coolast i hela världen och Goliat tycker att Sune är jobbigast i hela världen, men har gett upp att försöka avstyra attacker utan numera helt enkelt låtsas som att Sune inte existerar. Nångång ibland får han ett ryck och leker lite med honom, och nångång ibland får han ett totalt psykbryt där det låter som att han ska mörda honom. Men däremellan är det precis som ni ser i denna bildserien.

I övrigt är livet rätt snöigt idag. Det vräker ner ute. Jag och M snodde ihop en supergod fisksoppa också, som ett litet middagstips till er därute som inte ätit ännu.

3 kommentarer:

Annika sa...

Hahaha! De är inte så smarta de där små valpisarna. De tror att de får lek om de attackerar ooch är i andra hundars face hela tiden. Om de bara collade ner lite skulle nog fler vilja leka med dem.

Lycka till med Sunes vilda lekande. Jag skrev ett ltiet svar till er på min blogg också.

ha en fin dag i snön! :-)

Annika sa...

En tjurig tik vore ju drömmen! Ha ha! Lycka till! Och lycka till med letandet efter uppfostringsanstallten, hojta gärna till närdu hittat ngåon som verkar riktigt tuff. ;-)

Hahaha, angånde kepsen. Får Morris välja åker den av inom 1 halv sekund. men visst, jag är inte den som är den. Jag kan absoult tvinga på honom den till sommaren. Lite får han väl bjussa på...

marielle sa...

Haha dina pojkar är tokiga :) tack så mycket förövrigt men nej, lego får stanna i skåne. Vi saknar honom mycket men han får det roligare där och vi kommer slippa bråka o gnälla om saker som har med honom att göra. Det var mycket sånt vill jag lova. Nu ska vi bara ha roligt ihop o så. Det känns bra. :)