fredag, februari 18, 2011

Bakom de prydligaste husfasaderna....

... göms de mörkaste hemligheterna.
Tycker ni också att det här huset ser ut som ett vanligt Svensson-hus? Titta igen. Kolla in bilderna och säg om ni också känner er som att ni är Alice i underlandet. Att ni heter Alice och precis har ramlat ner i det där svarta hålet. Plus att det känns som att någon har spytt chokladglass över hela stället. Maria Montazami, fast sju resor värre.

Idag har jag suttit med c-uppsatsaset hela dagen. Jag hann dock med en paus på cirka 1,5 timme där jag städade lägenheten kliniskt. Sune och Goliat har lärt sig att hålla sig undan när jag håller på som värst. Annars riskerar dom att svepas med i rengöringsprocessen genom att få sig ett bad, en kloklippning, en öronrensning eller något annat fasansfullt. Jag ska ändå göra ett försök att fånga lite solljus genom en eftermidagspromenad under klarblå himmel. Återkommer med bilder därifrån.

2 kommentarer:

Nathalie och Ayax sa...

Gud vilken cool inredning. Alltså väldigt, väldigt mycket, men häftigt ändå att allt är så välmatchat. :P Gör om till hotell så skulle jag lätt åka och ta mig en natt. Tycker den amerikanska bäddningen ser så välkomnande ut också! Skulle själv vilja köra mer American style på bäddningen när jag inte längre är fattig student! ;)

Ingrid sa...

Herregud vilket mysigt hus! Där skulle till och med jag kunna bo!!