måndag, februari 07, 2011

Därför vet jag att min syster hatar mig


Denna fasanfulla leksak fick jag av min syster i julklapp. Syskonkärlek när den är som allra bäst. Detta måste vara snäppet värre att ge sina syskonbarn instrument och annat som låter?
Detta ljud skär ju genom märg och ben! Den har i alla fall legat väl bortglömd i byrålådan i hallen, men hittades som genom ett under (och till Sunes stora förtjusning?).

Tyvärr måste jag meddela att kycklingen avled (läs: avlivades) kort efter att detta filmades.
R.I.P asjobbiga kyckling.

2 kommentarer:

Frussi sa...

Hahaha, de var mig en rolig kyckling, stackarn får nu kuckla fritt på grönare hundfriare slätter.
Höll på att skratta ihjäl mig på filmen. Tack för dagens underhållning.. =)

Johanna & Mira sa...

Haha,Mira blev helt knäpp härhemma när jag spelade upp filmen! Men jag förstår att du lät kycklingen få gå vidare!Haha