lördag, februari 19, 2011

Hurtig morgon

Husse vet precis vart Goliat vill bli kliad!
Efter att ha gått morgonpromenaden ovanligt tidigt blev jag ombedd att ta ut en kompis hund på en promenad. Kompisen ifråga har tyvärr varit med om en ridolycka och är beordrad sängvila, så jag tog med mig hennes vovve ut i skogen en timme för att hon skulle få springa av sig den värsta överskottsenergin. Jag hoppas att hon är lugn i ett par timmar nu i alla fall! Jag är nog väldigt lugn väldigt många timmar.
Jag och Mattias ska iväg och äta hos hans föräldrar, så mina hundar kan få springa på fältet idag i alla fall. Skönt, för jag orkar inte gå en meter till. Känner mig som en överkokt spagetti i benen. Vart tog konditionen vägen frågar jag mig?
Molly spriiinger

En sekunds stillasittande (på kommando, annars verkar hon vara i farten konstant!)

En fri själ!

1 kommentar:

Emma sa...

Haha ja hon är inte still många sekunder min lilla flicka.. ;)
Hon var nöjd tills nu, 3 timmar senare tittar hon på mig: "ska vi gå ut nu? va? va? va? va? Nuuuuu??" :P