onsdag, november 11, 2009

Så här glad ser Goliat ut efter två dygn med tre brudar springandes runt sig ;)



Kellie vilar upp sig efter morgonpromenaden...


Lilla Mira hittade ett ben att roa sig med....


Ja, vad kan jag säga.. Jag är otroligt svag för den här hunden...

Idag började vi dagen med en långpromenad i regnet. Hundarna skötte sig utmärkt, men det är klart att det inte är roligt att visa Skövde när det är så trist väder. Snart ska jag iväg och gå på en föreläsning och lämnar mina stackars besökare med teven och Goliat som enda sällskap. Ikväll blir det tacos och lite teve och imorgon ska vi åka hem till Mullhyttan.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Kommer ni hem båda två? Vad trevligt isånnafall=)

Cecilia sa...

Japp, jag hänger också på :) Så i helgen blir det rånätning och spår tycker jag!