torsdag, november 12, 2009

Hemma i Mullhyttan,

och mamma bakar bullar nere i köket, Monica och jag sitter och slösurfar/slökollar på teve och har precis ätit kvällsmat tillsammans med Anneli nere vid köksbordet. Det är härligt att ha folk runt sig. Tog en härlig promenad med Sofia och Frodo förut också. Det känns så bra att Goliat och Frodo inte ens låtsas om varandra längre, dom kan springa förbi varann i full fart och nosa på samma fläck utan att göra så mycket som ett ljud. Härligt!

Nu ska jag och Monica glo på "Mammas pojkar" på femman och förfasa oss. Goliat har fått lite aktivering i form av apporteringsövningar och sen ett märgben att gotta sig med. Puh, jobbigt att ha hund ibland.

3 kommentarer:

Sofia sa...

jo vi försöker att ignorera varandra jag och Frodo att vi numera kan nosa på samma fläckar är stort...speciellt för mig som förut hatade piss...att jag dessutom kan springa i full fart utan att göra ljud ifrån mig är makalöst...att du ens upptäckte det...men luttrad som du är ser du varje form av samspel inget undgår din skarpa blick...hahaha

Cecilia sa...

hahahahaha.... åh, nu har jag ont i magen... Det blev lite fel i formuleringen där :D jag får ta och ändra det.. haha..

vickan sa...

på fyran går det faktiskt ;) och det var hemskt, som vanligt... isch