söndag, november 15, 2009

Patofysiologi i Ölanda...

... Idag är jag, Mattias och Goliat i Ölanda hos Mattias föräldrar. Jag utnyttjar tiden med att läsa patofysiologi och känner faktiskt att jag lärt mig en hel del. För ovanlighetens skull.
Så nu ska jag inte slösa mer tid på att uppdatera bloggen, utan dyka ner i tarmsjukdomarnas underbara värld.
Men först måste jag bara länka till Goliats lille valp Vildes hemsida. Gå in på "Galleri" och tryck på "Vilde" för att se bilder på det lilla underverket!

Det är så roligt att jag har kontakt med två "Goliat-Smilla-valpar" och får följa deras uppväxt! Om det är någon mer som köpt valp efter Goliat- hör av er! Jag blir jätteglad för alla mail och det är så roligt att se vad det blir av Goliats avkommor. Kullen på Moonhavens kennel kan komma att bli Goliats första och sista kull (eftersom släktträdet är allt annat än enkelt) så dessa valpar är otroligt speciella för mig.

2 kommentarer:

Viggo sa...

Hej!
Jag heter Viggo och är en valp efter dig, Goliat. Moonhaven S:t Pepper som nu heter Viggo. Bor i Köping, Västmanland. Hoppas matte kan sätta in en bild snart.

Kram från Viggo

Cecilia sa...

Hej :) Skriv ett mail till mig så jag får lite kontaktuppgiften (mailadress), för lite framtida kontakt :) min mailadress är : cecilia.hjorton@gmail.com