torsdag, februari 11, 2010

Idag på väg hem från skolan när jag kände solen på kinden fick jag ett plötsligt behov av lite mänskligt sällskap. Det finns ingen bättre att ringa till då än till Mona! Sagt och gjort, Mona och Lexy kom hit och tillsammans gick vi en lång, härlig promenad i Hentorp. Jag fick se gator jag aldrig har sett förut, det var riktigt skoj! Så fort snön smälter ska jag utforska skogarna som Mona visade mig. Vi samtalade en hel del om kooikern, som vanligt, och om mycket annat också så klart. Mycket trevligt var det!

Jag tror dock att jag börjar bli förkyld, känner mig lite lätt febrig (subfebrilitet heter det på sjukspråket) och har lite ont i lederna. Jag ska försöka sova bort det, jag kan inte bli sjuk! Jag har ju hundaktiviteter inplanerade hela helgen lång!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hänger ni med imorgon? :) Blir i Vårgårda ändå fast med en man kort.

Cecilia sa...

Muu :( Jag har feber nu, varfööööööör måste jag bli sjuk JUST den här helgen?!

Mona sa...

C-vitamin och vitlök samt ett positivt tänk. -Jag är frisk imorgon, jag är frisk imorgon, jag är frisk imorgon!!!

Mona sa...

Med tanke på all raggsocksputsning av golvet blir det ju än mer halt för Goliat. Gör ett försök med en halkfri matta istället. Det kan förändra mycket.(Jag har prövat)