lördag, juni 13, 2009

Tack Ellinor!


Snälla Ellinor fotograferade oss under vår tävlingsdebut i Hjo förra helgen och har nu mailat bilderna till mig. Det är jättekul att se på bilderna! Vad sammanbiten jag ser ut och Goliat ser supernervös ut, han gäspar till och med när jag kommer tillbaka från ställandet. Kanske för att lugna mattes hårt spända nerver? hehe
Skämt å sido så påminns jag och gläds åt förra helgens prestation. Det kommer att vara ett minne att ta med sig länge länge.
Nu ska ni, mina kära läsare, få ta del av dessa bilder från min och Goliats första steg i tävlingslydnadsvärldens spännande värld.


Linförigheten som gick sådär.....


LäggandetStällandet, som vi fick en 10:a på!

Här kommer jag tillbaka till Goliat efter ställandet...
Lugnande signaler till matte?


Apporteringen som gick förvånansvärt bra


Lägg extra märke till Hjo Brukshundsklubbs golfbansliknande appellplan. Underbart välklippt och framförallt jämn. Det var en ren fröjd att studsa runt på den!

7 kommentarer:

vickan sa...

shit asså... du ser riktigt true ut! Jag måste nog oxå skaffa en väst! ;)

Cecilia sa...

ja, jag ser riktigt het ut måste jag säga själv faktiskt ;) Nu är det bara haglöfsbyxorna som fattas och sen är jag snart en brukstönt på riktigt!

vickan sa...

Ja, det är verkligen lite... eller mkt Görel över dej! Själv är ja kanske inte så "bruksig", fast nu när ja kommit igång med vilspårningen så klättrar man ju lite på nördskalan. En väst vore ju inte helt fel... till agilityn vet ja dock inte om det passar, och definitivt inte på uställning... där äre kavaj asså.

Sofia sa...

å en keps...det ser liksom mer proffsigt ut...det ger säkert lite på helhetsintrycket om man har keps och väst...lr?

Sofia sa...

måste skaffa en ball keps...jag bara måste

vickan sa...

woho! va sköjj de blir att du kömmer hem igen!!!

Fatima sa...

Vilka fina bilder - måste vara motivet *L*
Vi måste ta en promenad en dag!!! Nu är jag ju ledig på fm!
Kram