lördag, juni 06, 2009

Öppet hus på Brona


Jag och Goliat övar lite Balett-med-hund.
Temat för våran freestyledans? hehehe

Jag blev hämtad av Donald och Inger vid halv tio. Jag gick upp ur sängen vid tjugo över nio.
Jag kände mig ungefär som en uppfiskad torsk.
Jag skulle visa upp rally-lydnad för folket som kom för att besöka klubben och vi gjorde väl ett vackert litet försök att showa. Goliat blev lite intresserad av folket som stod runtomkring men jag är ändå nöjd med hans insats, utom att han inte kan sätta sig rakt framför mig utan alltid sätter sig snett. Det får vi öva på tror jag bestämt!
Jag blev så glad när jag såg att Fatima, Siri och Vickan kom till Öppet Hus och kikade runt lite. Vi gick en promenad och jag fick span på Fatimas telefon. Jag har varit sugen på en sån ett tag och funderar faktiskt på att investera i en sån. Vi får se efter skatteåterbäringen (jag är visserligen sugen på att springa upp till Expert och investera nu på studs).


Idag var det en vänlig själ som hjälpte mig att ordna Spotify också.
HURRA! Nu kan jag peppa inför Peace and love. Laleh är en underbar artist, jag längtar så jag spricker!

Inga kommentarer: