onsdag, juni 10, 2009

Rekord?

Trötta vovvar efter en heldag i skogen....

Idag slog vi nog vårat bilrekord! Då Jennys bil tyvärr pajade imorse fick vi packa in oss fyra vuxna, fem hundar och en bebis när vi skulle åka iväg och viltspåra.
Alla hundar spårade jättefint och vi var nöjda och glada. Vickan bjöd på nybakade 1-2-3-kakor och ja, trots att jag råkade lägga mitt spår i ett kärr så har dagen gått utan att jag har fått ett vredesutbrott. Det måste vara tack vare mina nya, vackra regnbyxor.

Matten undersöker spårbörjan och vovve sitter spänt och väntar...
Golitass var duktig idag! Mycket sansad vid starten..
Här bär det av...

Jag hjälpte Sofia att plocka snitslar när hon och Frodo gick sitt spår...





Mattarna blev visst också lite trötta, hehe.

1 kommentar:

Sofia sa...

ojojoj va söta ni var då!!! Det såg inte alls tillgjort ut när ni låg mitt i hundhavet...förövrigt så är ju mjukisbyxor en katastrof...ååååh vad jag längtar till lite snyggare brallor som har lite tuffa fickor på och som är REGNTÄTA!!!