måndag, juni 15, 2009

Fred och kärlek


Nästa vecka åker jag och mina vänner till Borlänge för att lyssna på bra musik och fira allt det där med att vi är unga och inte förstår bättre. Mattias har lovat att förbarma sig över min stackars jycke och han kommer förhoppningsvis kunna ha med Goliat på jobbet (det var nånting med besikta nånting med el och åka mycket bil. Låter som att det kan passa Golita, han älskar ju att sitta i passagerarsätet och parera Mattias obarmhärtiga svängar).
Idag har jag stora förhoppningar om att kunna tvinga ut Hanna i skogen på lite viltspår.
Jag funderar faktiskt på att redan om någon timme traska hem till henne och väcka upp henne ur det komaliknande tillstånd i vilket hon brukar befinna sig denna tidiga morgontimme.

2 kommentarer:

Sofia sa...

gick spåret bra om ni nu kom iväg på det? Spårade lite själv idag...gick bra. KRam

ijustwanttobeloved sa...

8 dagar för sjutton!!! wiiiieeeeeeeeeeeeeeee :D :D