torsdag, juni 04, 2009

Kommunprofil

Idag är det sista rycket på min inlämningsuppgift, sen är det SOMMAR!
Jag och Goliat har annars en ganska spännande dag framför oss med rallylydnad efter lunch (med våran kära vän Mona såklart!), vi ska bli filmade till ett projektarbete minsann! Bli riktiga moviestars. Och så en liten playdate på kvällskvisten. Goliat kommer att vara helt slut efter denna dag!
Ikväll ska jag ut och fira med mina kära klasskamrater så jag hoppas på uppehåll för vi skulle visst försöka vara ute innan det blir bartömning på Kåren (Bartömning låter värre än vad det är, jag lovar).

Helgen kommer att bli en riktigt hundnördig historia, med Öppet hus på Brona imorgon och lydnadstävling på söndagen. Jag får se när jag uppdaterar, ni får hålla er a jour.
Jag är lite sur på jordbruksverket, jag har fortfarande inte fått registreringsbeviset, om det inte kommer idag vet jag inte hur det blir? Man måste ju ha det pappret för att få tävla....
Tjo!

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tror det kommer gå bra på söndag...själv är jag fast med apporten...kommer inte vidare!!! Inkallningarna är som rysk roulette så det går ju bra ibland iallafall..."always look on the bright side of life" som man brukar säga. Näe du får ha det bra och lycka till!!!