fredag, juni 05, 2009

Filmstjärnor!


Idag fick jag och Goliat vara med på en blivande träningsfilm för aktivering med hund.
Det var några tjejer från en gymnasieskola som ska göra en film som projektarbete och vi fick vara med och hjälpa Mona. Jag och Goliat blev bland annat filmade när vi körde en rallylydnadsbana, när vi lekte och när gjorde några kontaktövningar.

Vi blev också inspelade när vi körde lite vanliga kontaktövningar i "skogen" med att hoppa upp på stenar, trädstammar och lite ögonkontakt. Goliat skötte sig strålande och jag tror att resultatet kommer att bli riktigt intressant! Det ska bli jättekul att få se filmen sen när den är redigerad och färdig, men det kommer tyvärr inte bli förrän till hösten vad jag fattade för. Det är alltid läskigt att se sig själv på film, dom tog också mängdvis med kort så jag hoppas att dom inte väljer några läskiga bilder på mig att ta med på framsidan, det är ju inte jätteskoj när dom sen ska SÄLJA filmen till folk... Nåväl. Nu ska jag slappa ett tag och sen ska jag träffa mina klasskompisar för att säga hejdå inför sommaren.


Inga kommentarer: