lördag, juli 11, 2009

Vad är det för en dag?


Är det en vanlig dag?
Nej, det är ingen vanlig dag!
För det är min födelsedag!
HURRA, HURRA, HURRA!

Ja, denna lilla visa är från Lotta på Bråkmakargatan.
Jag själv har inte fått någon födelsedagssång sjungen för mig denna morgon,
däremot fick jag en trevlig frukost och en massa paket av Mattias.
Snart åker vi till hans föräldrar och blir bjudna på tårta.
Det är ofattbart bra koncept får jag väl lov att säga,
att bjuda in sig till någon annan på födelsedagen så man slipper göra tårtan själv.

Jag och Mattias for iväg till Borås idag.
Bland annat inhandlades en bärbar hårddisk och lite smått och gott på djuraffären.
KONERNA har jag äntligen köpt in! Valde mellan "normalstora" och små, kom fram till (efter noggrant övervägande) att det inte spelade någon roll om man hade stora eller små koner. Små gör honom ju bara ännu mer uppmärksam på konerna?
Så imorgon ska jag börja träna rutan! Tjoho!
Födelsedagen har varit jättebra, ikväll jobbar jag natt med en annan vikarie så jag ska försöka sova några timmar innan jag börjar.
Tack så jättemycket för alla gratulationer!

7 kommentarer:

Emil sa...

G R A T T I S !

Mona o Leif sa...

Grattishälsningar till dig!
Ha en riktigt bra födelsedag!

Sofia sa...

Gratulerar från oss alla och speciellt från Aarons Fyra!!! tänder=)Hoppas din dag blir treevlig vännen!

Cecilia sa...

Tack så jättemycket allihopa för gratulationerna! Jag blir så glad :)

Åsa sa...

Med en enkel tulpan, på bemärkelse da´n ha den äran, ha den äran och gratulerar!! (Du vill INTE attt jag ska sjunga för dig IRL!)

Squarepants sa...

Jag vill ooooockså ha koner! :-P

Jessicah sa...

Grattis!!!