söndag, juli 05, 2009

Pudelrock

Igår var jag och Mattias på maskeradfest med 80talstema.
Nu i veckan ska jag vara här hemma i Mullhyttan och jobba några extra jobbturer, jag och Golle-bolle återvänder inte till Herrljunga förrän tidigast onsdag kväll.
Träningen med Goliat har visst tagit sommaruppehåll, men jag ska försöka få tummen ur och åka och köpa koner snart så att jag kan sätta igång med lite rut-inlärning. Det blir kul med ett nytt moment!
Ikväll var vi iväg till sjön med Goliat så han fick hämta lite boll, matte var en aning sliten efter gårdagens bravader.

3 kommentarer:

Sofia sa...

men ni är då för snygga...som hämtade ur en tidsmaskin

Sofia sa...

ska vi knata en sväng imorrn förresten? Min fot känns faKTISKT mycket bättre=)

Fatima sa...

Hej Cissi!
Tack för grattiset :))
Vad snygg du är på fotot - du passar på 80-talet *L*

Usch, nu ska jag snart åka till jobbet, jag jobbar oxå natt denna veckan - men sen är det semester!!!! Tjohoo!

Kram