onsdag, juli 29, 2009

Blekning nummer två och finbesök!

Den här sötnosen har varit hemma hos mej och Goliat :)

Min hårförvandlingen fortsätter och idag har jag blekt ännu en omgång.
Tyvärr förvandlades delar av håret till tuggummi efter denna omilda behandling så Victoria fick klippa bort allt gummiliknande hår och kvar blev en ganska snygg, uppklippt frisyr som jag nog kommer att trivas bra i.
Annars har jag och Victoria mest hängt runt, käkat mat och umgåtts i största allmänhet.
Det har varit himla trivsamt och det ska bli kul att se Mattias min när jag kommer hem med oranget hår! Han kanske inte ens kommer se det iofs.



Efter blekning nummer två och innan klippningen..

2 kommentarer:

monica sa...

jag vill se slut resultatet! :)

Cecilia sa...

Det kommer när jag färgat det om nån dag eller två :)