tisdag, mars 01, 2011

Idag, förutom att sitta med c-uppsatsen och känna min hjärna ihopskrumpna som en gammal rutten äppelskrutt, har vi varit på hundklubben en sväng. Jag promenerade en sväng med båda killarna och promenadsällskap, vilket faktiskt gick förvånansvärt smärtfritt. Det gav mig lite hopp för livet så där. Jag och Sune har börjat träna högersvängar och Goliat och jag filar på högersvängar fast vänstersvängar- ja alltså, det blir ju det när man har hunden på höger sida istället. Heelwork to music, here we come!

4 kommentarer:

Nathalie och Ayax sa...

YYYEEESSS! AsNICE att ni ska börja med HTM!!!!! :))) Hehe, jag har faktiskt lite planer på att börja med ett litet HTM program själv, skulle ju vara lite kul att iaf ha debuterat i det i år! :) Freestylen har jag förhoppningsvis lite högre mål för... ;) (Vi ska ha HTM cup i Linköping, så det är mycket tävlingar här, tycker jag absolut att du ska pricka in! :P) Vet inte om du redan känner till det, men anmäl dig på http://www.hundaktiv.se/ för att se alla tävlingar i freestyle och HTM (och resultat). Hoppas vi ses på tävlingsbanorna i vår/sommar!! :)

Nathalie och Ayax sa...

(du måste även vara medlem i http://www.hundaktiv.se/ för att anmäla dig till tävlingar, borde jag kanske lagt till :P Men det visste du kanske också? ;) )

Cecilia sa...

Men hihihi, jösses Nathalie! Du är värsta tävlingsmänniskan ju! Vi har faktiskt mest tänkt det som en kul aktivitet i första hand! Men ja, det låter ju skoj med cup iofs. Speciellt i Linköping, världens bästa stad :P Ska kika in på sidan och titta på datum och sånt! Och tävlingsregler också kanske hade varit en idé att kika på ? höhö

Annika sa...

TACK för de fina bilderna!!!