tisdag, mars 08, 2011

En djävul i solsken

Nu är vi åter installerade i hemmets trygga vrå. Men på väg hem svängde vi förbi på Ökebacka för lite fika i solskenet och för att tjöta lite skit med Hanna. Vi gick en kort sväng med hundarna i koppel och så la vi lite spår och sen var det väl inget mer. Goliat fick ett vad jag trodde var ett jättejättelångt spår, som så klart visade sig ta cirka tre minuter att gå med hunden. Men han jobbade på intensivt och plockade upp båda föremålen som jag lagt ut i spåret. Mycket trevlig attityd!

Jag passade på att knäppa lite kort på Devil också, när vi ändå hade så fint väder och allt. Lägger in ett urplock, du får be om resten på mail eller något Hanna!


1 kommentar:

Ingrid sa...

Vad fin Devil är! (Sune med såklart) men det är en flatte som jag är inne på i mitt nästa hundköp :) Antingenn det, vit herdehund eller rottis :)
// Ingrid och Tilla