tisdag, mars 15, 2011

Barnhunden

Sune och barnen har mycket skoj tillsammans må ni tro! Favoriten är att leka jage. Det vill säga, F springer runt runt och Sune springer efter med en leksak i munnen.....

När man inte leker jage kan man fläka sig över barnens leksaker för att möjligtvis få sig lite klappar och gosar. Eller så knycker man deras leksaker, det går också bra, för då skriker dom i högan sky och blir jätteroliga!

"Schjuuune, nääääääääj!"
.... Eller så kan man vid första bästa tillfälle slicka dom i ansiktet, då skriker dom också i högan sky och då blir det fart på hon den där matten också, vilket jag ju gillar bäst av allt! Till och med farmorn börjar tjoa. Förstår inte varför det blir sånt liv för lite pussar och eventuellt lite tacklingar? Näe, det förstår jag verkligen inte.

... Men det bästa är väl ändå att få busa med varelser som tål att bli bitna i baken. Det är nog det bästa ändå.

3 kommentarer:

Sofia sa...

fast det lyser ändå lite panik i Frodos ögon på bilden längst till vänster av de tre som sitter ihop=) oj så kul våra hundar har haft. Längtar redan till nästa gång och då hoppas jag att vi kan träna lite också. Frodo skulle bli världesn muskelpaket om han fick leka sådär med Sune ett par gånger i veckan=)

Nej nu ska jag ta och äta nåt, hoppas din huvudvärk gav sig=)

Annika sa...

Vilka underbara bilder på sötnosarna. både lillflickan och lillkillen. :-)

Sofia sa...

superkul att träna idag, tack för sparken i baken det behövde jag!