onsdag, mars 09, 2011

Grattis Sune på 7månadersdagen!

Mira
Dagen till ära for vi hela vägen till mors trakter för att hälsa på lite. Passade också på att svänga förbi några vänner, Sune fick ett svalt välkomnande av papillonarmén, som tyvärr verkade immun mot hans charm. Skönt också att han fick träffa deras blandras Flame, en äldre klok tik som uppfostrade honom hårt men rättvist. Det är såna hundar jag ska låta honom träffa lite mer regelbundet, så han får lära sig att veta hut (ja, när han blir för hårdhänt i sin lek alltså). Han fick också träffa katter för första gången sedan han flyttade ifrån gammelmatte, och han blev mycket glad över detta. Han labbade till stackars Goblin så hon blev nästan platt stackarn.
C-uppsatsen är på väg att skickas in och sen ska jag ha lite ledighet tänkte jag. Härliga tider! Jag hoppas på trevligt väder fram över så man kan ta lite skapliga kort. Ni får hålla till godo med dåligt ljus och redigering under tiden.

1 kommentar:

Annika sa...

Tack för din support gällande elaka idiotgubben. ;-) Det finns väldigt många koko hundmänniskor alltså. Din historia tar ju nästan priset. Jag håller med, man önskar att man hade lite rappare kommentarer i såna lägen. Jag brukar också bli alldeles ställd och inte säga något. "Tur" att jag är sjuk och har väldigt låg toleransnivå just nu. Annars kulle jag nog inte ha vågat ropa tillbaka till "min" gubbe heller.

Hoppas Sunes mage är bättre?!