onsdag, januari 14, 2009

Goliats egen blogg

Eftersom jag gillar att skriva dagbok och ofta skriver om Goliat,
tänkte jag att jag skulle skapa en blogg bara för honom.
Här kommer jag att skriva om träningen, lägga upp bilder från kurser, utställningar och bara vanlig vardag och även skriva om min upplevelse av kooikern som ras.

Jag heter Cecilia, är 22 år och läser till sjuksköterska i Skövde.
Goliat är född 07, har alltså just fyllt 2 år, och är en underbart speciell och fantastisk hund. Han är en utmaning att ha att göra med, då han inte gör vad som helst för en korvbit, men jag har lärt mig väldigt mycket om hund och hur man tränar genom att ha fått leva med honom.

Vi har anmält oss till en agilitykurs och en freestylekurs nu till våren, men vi får väl se vad framtiden för med sej.

Ha oss gärna i åtanke när du sitter och slösurfar på internet, jag svarar gärna på frågor angående kooikern och hjälper dig gärna i din kontakt med uppfödare.
Trevlig läsning!

Inga kommentarer: